maandag 27 januari 2014

Opgeruimd staat netjes

Normaliter is het voorjaar de tijd om aan de voorjaarsschoonmaak te beginnen maar ik zie de afgelopen weken overal berichtjes langskomen van mensen die druk bezig zijn met poetsen maar vooral opruimen!
Zal wel aan de temperaturen liggen, veel te hoog natuurlijk voor januari! Heb ook hier het nodige opruimwerk achter de rug, op de een of andere manier slippen lades en kastjes toch weer snel dicht.

Voordeel van opruimen is wel dat je weer allerlei leuks tegenkomt en dat dat weer erg goed is voor creatieve inspiratie! Ik weet niet hoe dat met anderen is maar waar in november en december de inspiratie ver te zoeken was buitelt nu het ene na het andere projectje uit mijn vingers! 

Heb tijdens een klus afgelopen oktober een hele stapel met oude stafkaarten mee mogen nemen, vond afgelopen week een letterstempeldoos bij de kringloop (alsof ik nog geen stempels genoeg heb), buitelden vorige week op Pinterest de Quotes ineens binnen en zie daar samen met het idee voor hartjesswap, waar ik vorige keer al over schreef is daar ineens een nieuw idee geboren! Nu nog wel even uitvoeren...

De sprookjesenveloppen die al tijden lagen te wachten zijn wel klaar, nog een wikkel eromheen en ze kunnen in de verkoop.  Voor nu zijn het 10 setjes van 10 stuks geworden, leuk voor snailmail maar ook voor een kaartje voor een bijzondere gelegenheid of voor een cadeaubon! 


Voor wie nieuwsgierig is naar wat ik gemaakt heb voor de hartjesswap, nog even geduld! Heb ook nog een tutorial in de maak over het vouwen van hartjes, als je eenmaal ergens aan mee gaat doen, zie je ineens overal ideeën waarvan sommigen te leuk zijn om ze niet te delen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten