maandag 13 januari 2014

Let's spread some love


Een nieuw jaar, nog helemaal blanco, 
ook op bloggebied, 
bedacht me gister ineens dat ik nog 
helemaal geen berichtje geschreven had, 
oei oei. 

Tijd dus om langzaam uit mijn winterslaap te kruipen
en iedereen een jaar vol liefde en geluk te wensen!



Toen ik deze handjes 
een aantal weken geleden als glazuurproefjes maakte 
met het idee de handjes vol geluk 
als nieuwjaarsgroet cadeau te doen 
had ik er nog niet bedacht dat ik dit weekend 
ineens op het blog van 
StudioZakka 
terecht zou komen...

Door een tekst van de 
Dalai Lama 
heeft zij het plan opgevat dit jaar iedere dag 
een liefdevol hart 
te fotograferen en daarover te bloggen 
en als klap op de vuurpijl om 
een hartjesswap 
te organiseren! 

Superleuk idee, 
dus heb ik me maar meteen opgegeven. 
Voor degenen die weten hoeveel harten 
er hier in de kamer hangen 
(de foto volgt in het kader van let's spread some love vast nog wel) 
gaat het me niet zoveel moeite kosten 
er een paar op de foto te zetten!




Spreekt het idee je aan?
neem dan even een kijkje op haar blog!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten