maandag 21 april 2014

Tijd om te knutselen!

Een drukke baan combineren met 
mijn eigen bedrijfje blijkt nog niet zo makkelijk...

Updates voor mijn blog schrijven 
schieten er dan ook regelmatig bij in
Ondertussen wordt er op andere gebieden genoeg afgetikt, 
dat dan weer wel



Heel herkenbaar op het moment voor velen 
als ik eens een kijkje neem op de blogs die ik volg!
We hebben het allemaal druk met allerlei belangrijke zaken 
en moeten keuzes maken waar we wel en waar we geen tijd voor nemen





Maar vanmiddag gaat het dan toch weer een keer gebeuren: 
ik maak tijd om te gaan knutselen, 
nog geen hart voor de zomerversie van de hartjesswap
maar iets met knoopjes denk ik


Of misschien wel iets met deze leuke poppetjes 
waarvan er een aantal inmiddels op reis zijn
terug naar hun "land van oorsprong" 
na zo'n jaar of veertig,
aangezien deze gemaakt zijn niet ver van waar de ontvanger woont.

Nieuwsgierig geworden waar ze naar toe reizen?
Afgelopen week plaatste Ingrid (van Ingthings) een vraag op haar blog.
Ze is momenteel aan het schrijven aan haar tweede boek
(het eerste is al zo leuk)

Ben benieuwd of
 en in welke vorm 
ze in deel 2 gaan opduiken!
Maar daarover later meer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten