zaterdag 15 februari 2014

Inzending Hartjesswap

Sinds ik mezelf in blogland begeven 
heb is het lezen van andere blogs 
een vast onderdeel van de dag geworden. 
Voelt als een stiekem kijkje in andermans dagboek zo nu en dan! 
Maar meestal is het een inspiratie om te zien 
en te lezen waar andere bloggers mee bezig zijn. 
Meedoen aan swaps en verlotingen zijn toch wel de kersen op de taart. 
Leuke verrassingen om in je brievenbus te vinden.  


Het is nog wel lang geen lente 
maar mijn inzending voor de lente versie 
van de lente hartjesswap van StudioZakka is af! 


De bovenste foto toont het eerste probeersel 
maar daar was ik uiteindelijk toch niet helemaal tevreden over... 
de knoopjes wilden niet wat ik wilde. 
Een bezoek aan de kringloop echter 
waar ik een stapel prachtige oude kinderboeken 
op de kop tikte bracht uitkomst. 
Want het vogeltje wilde ik er toch wel inhouden! 


Op de foto zijn ze weliswaar niet te zien,
 er moet voor de ontvanger nog wel een verrassing over  blijven. 
Beide enveloppen gaan dus op reis naar StudioZakka
waar het eendje vervolgens zijn reis gaat vervolgen 
naar een deelnemer 
en het andere pakje bestemd is 
voor de bedenkster van de hartjesswap! 




2 opmerkingen:

  1. Ik vind je 'mislukte' versie er anders al geweldig uitzien haha! Voor deze ene keer deed ik niet mee met de swap, volgende keer weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er zo al prachtig uit! Nog even geduld tot eind maart, dan gaat de postduif heel veel hartjes in Nederland en Belgie uitstrooien ;)

    Liefs,
    Rosalie - studiozakka-

    BeantwoordenVerwijderen