zondag 23 februari 2014

Eindelijk lente?!

Ik had al een blog bericht klaar staan voor dit weekend
beetje depri van toon...
werd helemaal simpel 
van het grijze weer de afgelopen weken
gebeurt wel vaker, 
zo aan het einde van februari,
alle feestdagen zijn dan voorbij, 
wachten op de lente 
die maar niet lijkt te willen komen

Maar blijkbaar heb ik dit jaar een beetje zitten slapen
had in onze tuin al wel de sneeuwklokjes gezien  


en een voorzichtige krokus
maar veel verder dan dat 
had ik blijkbaar nog niet gekeken,
tot deze morgen

Fietste net weer eens door de stad 
langs een paar parken,
zeeën van krokussen,
en dan niet eens bijna in bloei 
maar alweer bijna uitgebloeid!



















He wat? wat heb ik gemist?
Eigenlijk weet ik wel hoe het komt, 
teveel gegrauwd naar het grijze weer,
de auto maar gepakt in plaats van de fiets
en niet meer om me heen gekeken
letterlijk en figuurlijk.
De lente is al veel dichterbij dan ik dacht!


Typisch wat een zonnetje toch kan doen!


De 'Hup" er maar weer bijgepakt 
en op zoek 
naar een appje wat tekst bij foto's kan schrijven,
zijn er natuurlijk ook stapels van...
het eerste probeersel vindt je hier.



Ga de komende tijd flink oefenen!
Een beetje verbetering is welkom...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten