woensdag 3 juli 2013

Mama ik wil punniken!

Mama, als we op vakantie gaan,
wil ik in de auto punniken!
Okay, niet zo'n probleem, klosjes genoeg
verzamelen van van alles en nog wat is me immers niet vreemd.
Bij een van de textielsupers neon katoen ingekocht 
(moet wel stoer zijn natuurlijk!)

Maar toen op zoek naar een auto-proof naald,
dat werd lastiger.
Vandaag toch maar weer eens een rondje kringloop.
En jawel, 2 complete punnikdoosjes en een los popje voor de verzameling.
Met extra naalden! 


Wat ik met de andere twee doosjes ga doen? 
Nog geen idee. In de verkoop vermoed ik. 
Liefhebbers mogen zich melden.

Verder weer gezwicht voor oude spelletjes
kan de afbeeldingen van oude lotto nooit weerstaan
ben echter meestal te lui om de kaartjes na te tellen
Weet nu weer waarom ik dat wel moet doen
Grrr, twee dozen niet compleet. 
Maar eens op zoek naar een creatieve  bestemming!
Want hoe dan ook, de plaatjes blijven te leuk!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten