vrijdag 24 mei 2013

Ik zie ik zie wat jij niet ziet


Lekker luie zondag, zoonlief uitspelen, manlief op stap, tijd om te gaan knutselen!

Wilde al tijden een zogeheten I-spy bag maken (oftewel een ik-zie, ik-zie zakje), heb bij de kringloop laatst genoeg kleine frutsels gehaald en aangezien de naaimachine toch beneden stond maar meteen aan de slag gegaan.
Eerste probeersels zijn het geworden, ben nog niet helemaal tevreden, met name niet over de piepschuim korrels, de speelgoedjes zakken er dwars doorheen, op zoek dus naar wat steviger korrels. Wordt vervolgd!
Desondanks vind ik de eerste erg grappig geworden, eens kijken hoe ze in de smaak vallen de komende dagen, dan haal ik ze daarna uit elkaar voor een tweede poging!

(Een oudje van mijn andere blog, zoals gezegd)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten